marți, 8 iunie 2010

Premiul Google pentru eseu vine in Romania

In decembrie, cand am scris despre Google Europe Scholarship, nu speram ca va exista o a doua postare pe tema asta. Iata insa ca e cazul si ma bucur ca e asa: un tanar din Romania, Andrei George Petraru a primit acest premiu.


Bursa a fost castigata in urma unui proiect si a unui eseu in care tanarul informatician a povestit cum dizabilitatea i-a afectat viata. "In principiu am scris ca in anii '90 increderea ca o persoana cu handicap poate face fata in sistemul educational normal era destul de scazuta. Am luptat cu sistemul, iar in cele din urma profesorii au inteles ca am capacitati de studiu foarte bune, chiar daca paralizia cerebrala imi afecteaza putin capacitatile de exprimare", povesteste Andrei citat de Adevarul.


Felicitari lui Andrei si sa speram ca va exista si o a treia postare pe aceiasi tema fiindca competitia continua.

Niciun comentariu: